Clear Sky

Alla inlägg under januari 2011

Av Leo Hagman - 30 januari 2011 17:00

WOW! Någonting har hänt som man man aldrig kunnat tro! Leo har en blogg :D


  



Så, eftersom jag är ny här så får ni med ett glatt leende acceptera de misstag som jag säkert kommer göra här i början. T.ex  felstavningar, felplacerade texter m.m


Nu är jag igång i alla fall, så jag börjar med en kort presentation!

Som ni säkert redan har listat ut heter jag Leo(nardo), men alla kallar mig Leo och även Leopold. Jag bor i Vårgårda som är en liten trevlig byhåla i Sverige. Ålder ligger på hela 18 år och produktionslandet är Brasilien! :D 


När de kommer till intressen så ligger punkten att vara med vänner och familj högst upp på listan. Vid sidan av älskar jag allt som har med flygplan att göra, även helikoptrarna är välkomna. Leo är känd för att missbruka spelet Flight Simulator, då alla dem andra barnen han umgås med vill spela mer aggressiva spel. Men Leo bara sitter lugnt och stilla på sin stol och flyger flygplan uppe ibland molnen. Under veckan fick jag även reda på att ett nytt Flight Simulator är under produktion och går under namnet Microsoft Flight, gissa om man blev överlycklig?!


  



Musik är även ett stort intresse. Jag spelar bas i flera olika band, spelar sax i en orkester och gitarr när tiden är överflödig. Det är svårt för mig att säga vilken musiksmak jag gillar, då jag har lyssnar på allt som går att lyssna på. Om jag skulle vara tvungen att välja en artist som sticker ut lite ur mängden skulle de nog vara Bruce Springsteen, lyssna så fattar ni varför! :)



  


När de kommer till skola och utbildning så ligger de till enligt följande:

Jag går Samhällsprogramet på Sundler i Vårgårda. Det är mitt 3:e år vilket betyder att studenten väntar till sommaren. Kommer bli interessant då jag faktiskt ser fram emot att börja läsa på högskola. Mitt drömjobb skulle nog vara ambulanshelikopterpilot, då jag både vill bli ambulansförare och pilot.


Varje fredag är det fredagscafe i kyrkan som en liten inledning på helgen. Där hittar vi på allting som går att göra. Allt från UNO till BB (Barbarbandy). Vi har även små andakter som är bra! Denna veckan var det ishockeyturnering. Linus och jag ägde stadion och tog hem segern utan att förlora en enda match! Sjukt bra spelat Linus och Leo!! :D


Nu är det bara att ladda upp inför nästa vecka. Inte för att jag vet varför, men det känns som den kommande veckan kommer bli awesome, så får hopppas på det! Annars är läget bra och livet rullar på som de ska, and i like it! :) Därför har jag som avslutning bestämt mig för att dela med mig av de som jag tycker är veckans låt och video.


Veckans låt - Ray Davies – Better Things

http://open.spotify.com/track/1nfWWFbGyO4KEcxLWTZDqU


Veckans video - Microsoft Flight 

 

  



Take Care!

 

Bye Bye, Clear Sky :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards