Clear Sky

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Vår/Sommar!!

Av Leo Hagman - 27 mars 2012 18:38

Nu så! Äntligen lite värme och ljusare kvällar. Så man har längtat!  

Go Vår/ Sommar kick off hos Samuel i söndags med ett gött gäng! Våffelkalas är aldrig fel ;) Vi spanade även på folk som fiskade och njöt av värmen!  


Sommarkänslorna har pumpat mycket dem senaste dagrna då de vart soligt och även varmt! Gillas starkt! Förra veckans höjdpunkt var att få tillbaka en godkänd Kemi B tenta. Jag var så överlycklig att jag missade att en skjutdörr i tåget stängdes och gick istället rakt in i den! Konduktören fick sig ett gött skratt men de bjöd jag på för att jag faktiskt hade all anledning att va glad ^^


 


Städade mitt rum idag och hittade kartongen till min gamla telefon från 2010. Shit vad många goda minnen jag har från den!! Det bästa är från Sämsjöborgslägret 2010. Jag hade just fått den och skulle gå och nattbada med ett gött gäng. Det var första året som ledare för mig så efter att alla ungar lagt sig smög vi iväg ett gäng till sjön. Vi skulle se vem som han i först. Det gjorde jag, men jag hade dock lite för bråttom och när jag landat i vattnet kände jag att något låg i fickan. Jag utbrast då i ett stort" NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!" . Men de va faktiskt en rolig händelse tyckte både jag och dem som jag bada med ^^


Jag är taggad för sommaren, faktiskt! Även om den inte blir som jag riktigt hade hoppats på så tror jag ändå att den kommer bli bättre än bäst. Jag har trots allt kompisar som stöttar mig i vardagen trotts hårda motgångar(speciellt nu), träffat massa nytt folk, fått bli bassist i världens bästa band " The Cubic Cows" och har planerat in både Sämsjöborg, Hönö och Frizon till sommarn!


 


Bilder från den bästa sommaren hitils, Sommaren 2010! :D Vi gjorde allt man fick göra, inte fick + lite till! :D Sämsjöborg som förstaårs-ledare, Hönö med ett awesome gäng där vi även tältade hela veckan och Frizon!!


Vi var på hajk och smet ut i skogen för att ta bilden som ingen i hela världen trodde vi skulle ta!


 

Kan inte sluta skratta åt den, så himla skön ju!! ^^


VI hade grillkväll hos mig där sedan Elin, Linus och Anders sov över. Vi kollade på Grodan Boll och Anders försökte surfa utan internet ^^ 2 dagar senare hade vi världens flötigaste frukost hos mig. Hallenrud kom hem med Bacon till mig och Jonte med en massa ägg, har aldrig känt mig så fet! Vi gick sedan på vårmarknaden och hällde i oss helium på min altan som vi köpt på marknaden. Har film på detta, ska kolla om jag hittar den! :D


Jag tog även segelflygcertifikat och flög som en dåre hela sommaren! En bra start på en barndomsdröm!


Så ja, denna sommaren tvekar jag inte kommer bli dålig heller, för jag har som sagt vänner av guld! :D

 

Veckans låt är så svår att bestämma då jag pendlar emellan massa. Beslutet blev att ni helt enkelt får min sommar-lista för 2012 istället :) Just skapad men kommer byggas på med flera låtar! Där finns alla låtar som gör min sommar :D


Sommaren 2012:

http://open.spotify.com/user/flight1234/playlist/59xfTUdag32NQDbmqSLW2r


 

Simma lugnt gott folk! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leo Hagman - 20 april 2012 21:00

Matte, matte, matte! Pi + Pi = Pippi?   Upp kl 06.00 får att åka med tåget 06.42. Japp, det är tidigt! Var mycket skeptisk till att åka tåg idag efter de som hände igår, men jag gav de en chans och de gick vägen. Tur de! :)   Idag blev de mat...

Av Leo Hagman - 19 april 2012 21:15

Äventyrsfull dag om jag säger så!   Dagen börja bra med sovmorgon till 10.15. Tog tåget in till Skövde 08.41 och träffade Linnéa på tåget. Väl i Skövde gick vi till skolan och väntade på att lektionen skulle börja med resten av klassen. Emma och ...

Av Leo Hagman - 18 april 2012 21:15

Tystnaden som uppstår när man finns med på Google! Ännu större tystnad när boken som mina kompisar skrev i 3:an som projektarbete finns ute i 3 bibliotek i Sverige, bla Stockholms Kungliga Bibliotek. That's awesome! Nu sitter vi och spånar i att dra ...

Av Leo Hagman - 12 april 2012 18:19


Detta kommer bli grymt!!! Nej, detta kommer bli awesome!! Eller nej, detta kommer bli grymt awesome!!! Ja, de e e nog ett bra ord för det!   1,5 år, en dröm blir verklighet och goa vänner! Ja, detta kommer bli Grymt Awesome! Nu håller vi tummarna...

Av Leo Hagman - 6 april 2012 17:05


Spelar Battlefield 3 med ett gäng och ser fram emot morgondagen. Påskfirande med bra folk! :) I förmiddags gick vi och köpte mat till festligheterna imon. Det blev den del, men vi är män så det kommer nog gå åt ändå! ;)   Nu det snöar ute. Vill h...

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards