Clear Sky

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Leo Hagman - 8 mars 2012 22:31

Kollar ut genom fönstret på morgonen och ser något oväntat, snö!? Var tog våren vägen???!



Men jag har hunnit med att göra mycket "våriga saker" ändå innan denna snösurprise! Bland annat äta världens fetaste och godaste kebabtallrik och repat med några klasskompisar i Tidaholm, spontanåkt till IKEA med ett gött gäng, ätit semla en solig dag med Anders och suttit på tågstationen i Alingsås i plusgrader och solen i ögonen! Awesome! :)


Sitter just nu och kollar på utbildningar runt om i landet. Har inte bestämt mig än vad jag ska göra efter basåret men ut i världen blir de nog! :)


Har nog även fått en ny favoritlåt!!  Robbie Robertson - Shine Your Light

Det är något speciellt med denna låten. Försöker lura ut vad! :)




Shine your light down on me
Lift me up so i can see
Shine your light when you're gone
Give me the strength
To carry on, carry on

 


Imon (fredag) är jag ledig! SWEEEETTTTT! :D


Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards