Clear Sky

Alla inlägg under maj 2011

Av Leo Hagman - 21 maj 2011 19:00

Gissa vad jag har gjort?!


Rätt, jag har vart och sett Veronica Maggio live på Liseberg ;) Fett Nice!

Ensam var jag ej, då jag hade med mig Anders och Rebecka som gjorde att denna kvällen blev 100 % lyckad, eller nästan. Vi missade tåget hem pga att det var en försening som vi missbedömde. När vårt tåg kom satt vi på Subway och käkade, men som tur har man bra och snälla vänner som går att sammåka med! :D






 


Det är HD, kan lagga för dem med seg/slafsig dator. Filmade många låtar, men orkar inte lägga upp alla ^^



Bye Bye/ Clear Sky!

Av Leo Hagman - 13 maj 2011 19:30

 


Har nu uppdaterat mig inom mobilvärlden och skaffat mig en ny telefon. Denna gången blev det en Sony Ericsson X8. Vi ska nog bli goda vänner ;)



Bye Bye/ Clear Sky

Av Leo Hagman - 8 maj 2011 23:15

Idag har det hänt en del!


Jag, Oscar, Amanda och Terese bestämde idag att vi skulle äta Tacos hos mig idag. Efter att ha handlat ingredienser och tillagat lite köttfärs blev det tillslut en mycket lyckad måltid.



 

När alla var mätta och glada åkte vi iväg till Horla-sjön och badade och degade i solen. Jag gjorde mitt premiärdopp för detta året. Dock ångrar jag lite att jag simmade ut till hopptornet med Oscar. Frös rätt gött och blev även fett slö av det.


Ett mindre vattenkrig utbröt även med PET-flaskor som gevär! Detta ledde till att mina torra shorts blev blöta, Amanda blev doppad i sjön + en nedblött Terese och en skeptisk Oscar!


 

En trevlig och slö dag...


Bra låt btw: Veronica MAggio - Mitt Hjärta Blöder

http://open.spotify.com/track/3f5XsdY6hGh6LF6bakz8gF


Oscar har fått mig att börja lyssna på henne, hon är bra!




Bye Bye / Clear Sky!


Av Leo Hagman - 7 maj 2011 23:15

Idag var det grillkväll hemma hos Anders/ hans torp. Det var en perfekt plats, fattar inte varför vi inte har vart där tidigare.


  

 

  


När vi kom dit hoppade Anders på en moppe, sen va jag körd! Jag blev kär i den moppen direkt och åkte på den några gånger under kvällen. Sen ökade vi antalet på den och Oscar satte sig som chafför och jag som liftare. Kul att bromsarna på den funkade när man var två pers på den!! Detta upptäckte vi i en nedförsbacke :D



 


Sen grillades det för fullt! Vi valde ut Kevin som grillmaster. Han erkände sen senare att han hade för lite Firerage för att klara av uppgiften men det gick bra tillslut! Han passade även på att fota allas skrev medan jag och Oscar var ute på en moppetur, intressant :D


 

 


Moppeturerna var roliga. Vi åkte in i skogen och sen på något vänster kom vi ut till boråsvägen?! Både jag och Oscar fick var sitt WHAT-face!


När vi kommit tillbaka började energin ta slut hos alla och runt halv tio-tiden började vi dra oss hemåt. Men det var en sjukt rolig kväll, måste göras om!!



Bye Bye / Clear Sky!

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards