Clear Sky

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Leo Hagman - 25 januari 2012 19:33

Bra dag!


Idag kunde jag åka till skolan, det kunde jag inte igår. Varför?

Jo, som jag tidigare skrev var jag och åkte pulka med ett gäng i måndags. När vi skulle hem fick jag skjuts av Joel, men smart som jag var glömde jag termobyxorna i hans bil! ( Nej, vi gjorde inte de du tror!) I dem låg nämligen min plånbok, och i den mitt tågkort. Att jag inte hade någon plånbok upptäckte jag kl 06.35 dagen efter då jag skulle cykla till tåget. Trött som jag var sket jag i att leta, gick och la mig igen och tog ledigt från skolan, soft faktiskt!


Idag gick det bättre som sagt! Skola var lika nice som vanligt och jag somnade faktiskt inte på någon föreläsning som Emma fick för sig härom veckan! Även en tripp till pizzabagarn i Skövde med ett gött gäng på lunchrasten!


Men nu vill jag faktiskt ha sommar så jag får flyga igen! Längtar!




Imorgon blir det att dra till Göteborg på konsert med ett gött gäng och kolla på The Blanks! Är söndertaggad!!


Ciao!



Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards