Clear Sky

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Leo Hagman - 26 januari 2012 15:53

Jag har nu tagit ett steg framåt i livet och beslutat mig för att börja träna. Kommer bli gött att få röra på kroppen och skaffa sig så kallade "muskler" ^^


På tal om träning, jag har inte glömt bort det Erika!


    

(Älskar gubben som skall föreställa mig!)


Erika är från och med nu min personliga tränare som med sitt träningsschema som hon gjort till mig, ska få mig att lyckas gå ner i spagat inom ett år! Jag ska klara det, för det vore sjukt nice att kunna det! :D (Och lite gay)..


Planerna om Hawaii fortsätter, vore sjukt nice att åka dit till hösten med Surf The Nation! Hoppas det blir av! :D


 



Nu drar jag till Göteborg med ett gäng för att se The Blanks!

Här får ni en liten "före helgen" låt att slappa till!:

 

Stan The Man - Adam Sandler

http://open.spotify.com/track/4MEkV3AUQPvfT375CedF3m

 


Cheers!



Av Leo Hagman - 26 januari 2012 15:38

Det finns bra dagar och så finns det dagar som denna, ännu bättre dagar!


Bra dag i skolan och även sista dagen för denna veckan. Japp, du läste rätt. Ledig imon och på måndag = långhelg = awesome! Men ska inte bränna tiden till att bara slappa, det lovar jag!


Ikvöll bär det av till Göteborg med ett gött gäng, har längtat efter denna dagen hela veckan. The Blanks i Göteborgs Konserthus kl 19.30.Taggad? JA!



 




Kommer bli grymt!

 

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards