Clear Sky

Alla inlägg under januari 2012

Av Leo Hagman - 23 januari 2012 22:15



Idag blev det pulka-åkning i Kesbergsbacken med ett gött gäng. På med allt som kunde hjälpa en behålla värmen och sedan bar det av.


Vägen upp till vattentornet var inte nådig, men efter en stunds vandring kom vi upp! Har aldrig hört Patrik flåsa så ^^ När vi åkt ner för halva backen ser vi att det ligger rör utlagda vilket leder till en panikbromsning för oss (önskar det fanns raketstolar för pulkor). Som tur han vi stanna, men om vi upptäckt det någon sekund senare kunde de slutat annorlunda!


Vi begav oss till andra backen, åkte några gånger och sen drog vi hem till Patrik och kollade film! En helt godkänd dag om jag får säga det själv!



Av Leo Hagman - 21 januari 2012 19:17

Bruce, The Boss! Vad mer behövs sägas! Ska lära mig denna på piano, kan va de bästa jag har hört hitils!



Jag brukar inte va så mycket för långa låtar, men denna kan jag höra miljoner gånger!!


Nu drar jag till kyrkan och chillar med gänget, äter film och tittar på popcorn!


Perro!

 

 

 

 


Av Leo Hagman - 18 januari 2012 20:57

Sitter och funderar på vad man ska göra till hösten, det finns så mycket. Jobba, plugga, bibelskola, ut och resa, ta det lugnt, ja allt! Något som jag har lovat mig själv är att ta ett steg ännu närmare flygvärlden och försöka segelflyga så mycket som det går i sommar! Förra året blev sådär med det, så jag ger det en ny chans i år :)


Men längst bak i min lilla hjärna funderar jag på  om tiden är inne för att försöka kolla upp och påbörja en pilotutbildning... och när jag ser filmen vill jag bara logga in på datorn och direkt klicka på knappen ansök på flygvapnets hemsida...!!


 




 



Men är jag redo tro...    

 

 

 


 


Av Leo Hagman - 17 januari 2012 19:50


Sumpa inte tid av livet på att vara nere! :) Ägget kanske redan är knäckt, men låt oss då göra en god omelett av det då! :)

 

Av Leo Hagman - 17 januari 2012 19:22

Hoppar på tåget och inser att man har fel kort med sig! När konduktören kommer ler jag mot henne och hon ler tillbaka, sen går hon vidare o jag slapp betala! Awesome!! :D


Tur att jag är så gullig ;)


 



  


 

Efter skolan blev det rep med världens bästa band såklart! The Cubic Cows! Har ni inte hört oss har ni chansen i Mars då vi ska spela på Vårgårda-Yran! Datum kommer inom kort och har ni inte gillat oss på Facebook är det på tiden att ni gör det! Där kan ni även se vår grymma spelning i Kulturen!



 



Peace!





Av Leo Hagman - 16 januari 2012 20:05

Nu kära vänner är det dags att återuppliva denna blogg igen. Det är en av de punkter jag har på min lista för saker jag ska göra innan årets slut! Idag blir det bara en mjukstart men jag återkommer inom kort Har vart mycket som bidragit till att det inte hänt något här på ett tag. Men som sagt, nu kör vi igen!! :D


 




Veckans låt: Snow ( Hey Yo! ) - Red Hot Chili Peppers

 

 

Perro over and out!

 

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards