Clear Sky

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Leo Hagman - 14 februari 2012 22:10

Bombaderas av sommarvibbar just nu!! Så njuter av de så mkt jag kan, imorgon kommer dem säkert va borta... hoppas inte det! Kollar ut genom fönstret och möts av mörker och kyla, men snart så!! :D



 


Den 7 maj 2011 va en bra kväll! Grillade hemma hos Anders, lärde känna nyt folk, b.l.a David och åkte moppe med Oscar! :D 

Det är kvällar som dessa som gör en så glad i själen!




Moppeåkning med Oscar samtidigt som en anfådd och flåsande Sam försöker filma händelsen! ^^ 

Shit vad kul vi hade!! :D


Vill ha sommar nu! 



Av Leo Hagman - 14 februari 2012 19:48

Livet rullar på och det händer en del i det också! Igår firade vi Amanda som fyllde 18 år! Sjukt vad tiden går!


Idag slappade man hemma hos Terese och gjorde lite förberedelser inför Amandas kalas! Blev sedan hämtad av Fidde som körde världens roligaste minibil utan antisladdsystem, de kände vi av! :D 



  


Får sommarvibar när man kollar igenom gamla bilder från tidigare somrar! Hoppas denna sommaren blir lika nice och varm!! :D 


Har även gått och försökt klura ut namnet på en låt jag hörde på radion igår. Jag trodde den var ny, men de va visst en låt som hade kommit ut i höstas och som alla hade hört redan när jag frågade folk. Jag ligger före i tiden om man säger så...not! Låten visade sig vara Moa Lignell – When I Held Ya. Nu vet jag det iaf!




Veckans låt: Moa Lignell – When I Held Ya

http://open.spotify.com/track/35LnOMFhAYohocg9doalGL


Nu ska jag kolla på WipeOut! :D 


Adios Amigos y Amigas!

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards