Clear Sky

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Leo Hagman - 20 februari 2012 19:50

I lördags var jag på kalas för att fira denna tösen som fyllt 18! Awesome! :)


    


Det bjöds på god mat, lekar och massa annat sköj under kvällens gång. Till maten fick jag även lte riiisss! :)

I present av oss Vörgördapöjkar fick hon 3 st Kinder Maxi, ett kaffekoppsett med koppar som va rosa med vita prickar och ett paket toffsar! Detta för att tjejer alltid klagar på att deras toffsar är borta! 


Varje gång en ballong smälldes under kvällen fick alla en chock och en kort tystnad uppstod, men sen rulllade allt på som vanligt igen! ;)



 

Jag, Maja och Sofia (som vi alltid glömmer) flummade loss och tog heta gruppkort i Amandas spegel!


 


Anders söp sedan ner sig medan Sofia och Maja drack alldeles för mycket bål och det slutade med att Erik deckade i soffan, sen va kalaset slut...


NÄ, Så GICK DE INTE TILL!! ;) 


Kalaset va awesome rakt igenom och vi somade inte förrän runt SENT på natten, men de va det fett värt! Trevligt folk va de också! Folk får fylla år oftare!


Jag och Karl startade även en egen blogg som hade 118 besökare på bara 15 h, känn på den ni!

Här är en länk till vår blogg! Läs den med glädje! (: http://lekar.bloggplatsen.se/ 


Veckans låt: Oasis – Wonderwall


 

Take Care!

 




Av Leo Hagman - 20 februari 2012 08:17

Kollade på 4 st How I Met Your Mother avsnitt på datorn när jag kom hem igår. Efter det satte jag mig vid tv:n och möttes av en chock, men en bra en! Serien som gick var nämligen, gissa..... da da da, How I Met Your Mother. Så jag fastnade i ytligare 1h!


Men de va sjukt värt det!..


  


Bästa serien ever!... :)

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards