Clear Sky

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Leo Hagman - 15 februari 2012 23:01

England, Brighton, 2011 = Awesome!! :D


Det var då som problemen va få, livets flygplan flög med båda motorerna igång och glädjen var på topp!! Gahh, saknar den tiden!! :D



 


Vi levde livet i Brighton och hade fett sköj! Vi gick i engelsk skola, drog ut på kvällarna, stack till London, åkte på utflykter med skolan och hade de allmänt gött som man ska ha det!! 



 


I London skulle vi åka buss till ett ställe. Resan skulle ta ca 15 minuter! Vi hoppade på rätt buss, problemet va bara att de fanns en likadan som körde samma väg fast åt andra hållet. Det tog oss 2,5 h tills vi kom fram till vårt mål. Tror aldrig jag skrattat så mycket när jag åkt buss ^^


Jag och Victor gjorde en egen videodagbok som blev väldigt omtyckt av folket hemma i Sverige och av lärarna. För er som missat den finns alla avsnitten på Facebook! 


Här är min och Victors tack film till er som följde den, vet ej om vi laddade upp den någon gång! TACK för att ni offrade tid av era liv att följa den!



Saknar tiden, men är glad att jag fick uppleva den tillsamans med er!!

 

Long Live Samhällsklassen 2008-2011! Probably the best class in the world!! :D
  

Av Leo Hagman - 15 februari 2012 17:16

 


Har insett en sak. Förändringar som sker fort är jag svag för...

 


Poison – Every Rose Has Its Thorn

http://open.spotify.com/track/3NIdC011vUm4yR8jsClEsB



 


Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards