Clear Sky

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Leo Hagman - 1 april 2012 23:01

Sockerrush från Oboy:en + Battlefield 3 + Ett gött gäng i Skype = Awesome! Underbara Leo-kommentarer haglar om man säger så ^^ Basse blir nästan rädd, jag o Fidde skrattar åt allt, Linus flummar loss och Sam hörs lågt! True Friendship! :D


"Pissnylle", "Din mamma e inte värd att finnas på Ebay" och "Snart ber dem oss äta persikor med röven" är bara några av dem mildare kommentarerna denna kväll ^^

Av Leo Hagman - 1 april 2012 21:13

Igår drog vi ihop ett Tacos-kalas för Jonas i klassen som fyllde 20! Grattis igen! 


Innan själva kalaset började drog jag hem till Joakim för att se hans lägenhet som jag aldrig fått se. Där mötte jag även Philip. Fifa blev det innan vi fick ett samtal från Mikaela: Möt oss på ICA Kvantum om 5 min! Okej, sa jag, tittade på boysen och skrattade, ICA låg nämligen ca 15 min där jocke bodde. Fort upp och iväg! ^^


   


En vandring genom Skövde blev det. I love this city! Ska söka Sjuksjöterskeutbildningen här till hösten. Kommer jag in flyttar jag hit! Säger som Victor: Man vill inte komma tillbaka till Vårgårda när man vart ute i världen ^^ Bra är Vårgårda, men man kan inte stanna där för evigt, det var de jag ville ha sagt! ;)


Det blev tacos, tjöt, tv och gitarrspelande med gött folk! Awesome! Vi deltog även i Earth Hour genom att släcka ner i huset och spela DrawSomething ^^


När jag skulle åka hem lyckades tågchaffören lämna stationen 10 min för tidigt vilket ledde till att vi fick backa tillbaka och hämta upp resten! Sjukt bra! Har även fått en favoritkonduktör! (Tolka de hur ni vill). Han är astrevlig, göteborgare och undrar alltid varför jag åker till Vårgårda av alla ställen!


Sjukt bra kväll!  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards