Clear Sky

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Leo Hagman - 20 april 2012 21:00

Matte, matte, matte! Pi + Pi = Pippi?


Upp kl 06.00 får att åka med tåget 06.42 Japp, det är tidigt! Var mycket skeptisk till att åka tåg idag efter de
som hände igår, men jag gav de en chans och de gick vägen. Tur de! :)


Idag blev de matte för hela slanten. Först en föreläsning och genomgång inför tentan imon. När jag kom till skolan var de bara jag och Jennifer där. Vi blev fundersamma om de skulle komma någon mer men insåg sedan att folk kommer när de bara är några minuter kvar. Känner igen mig där ;)Jag och Joakim fick räknat en hel del exempeltentor med godkända resultat. Imon sätter vi tentan!Blev även Thai-buffé med Joakim och Damir efter
föreläsningen. Flöt is the SHIT! ;)

Fick även världens bästa bild från Terese idag! En bild på en UPS bil som stod parkerad på stora torget i Borås!
Förklarar en annan dag, men UPS är det rätta!

 
Hon växte
just i mina ögon ^^

Äter nu kojv i bjöd,
kollar på Top Gear och såg just en ambulanshelikopter flyga förbi utanför fönstret. Blir alltid lika glad i kroppen av de ljudet! Jag vet, jag är lite inavlad ibland...

Snart bär det av till hänget i kyrkan för att träffa gött folk och tjöta + en massa mer. Men jag har fastnat på Skype igen med My brothers from diffrent mothers (om man nu säger så?!) Kl är bara 20.00 och tröttheten/flumheten börjar redan komma, hur kommer detta sluta tro? Men donuten i filmen är så söt, kan inte hjälpa det :)



Nää, nu får jag sticka! Ikväll ska vi ha kul gott folk! Om ni inte har nått att göra imon kl 11.00 eller 16.00 kan ni komma till Tångahallen och se när "The Cubic Cows" spelar!
 
 

Bjuder på en mysig fredagslåt: Game On – För alla oss (Radio Edit)

 

Take Care!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards