Clear Sky

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Leo Hagman - 3 april 2012 20:31

Vaknade kl 05.53 av att alarmet ringde. Stänger av det och ligger och drar mig en stund i sängen. Sen blev allt svart och sen minns jag inte mer! Mina damer och herrar, jag somnade om... PERRO!


Vaknade igen när kl var 7 och tänkte: Jaha, vad trevligt med lite sovmorgon. Fick ta 08.41 tåget in till Skövde ist för 06.42 som jag skulle tagit ist ^^ Fick dock reda via sms av Emma när jag satt på tåget att jag inte missat något speciellt på föreläsningen. Tur de! 


 


Väl inne i Skövde köpte jag varm choklad och satte mig utanför föreläsningsalen och väntade på att klassen skulle sluta. Fick ett roligt inlägg på min logg på Facebook från Martina som sa att jag skolkade och en envis Emma som också sa att jag gjort detta. Jag skyllde på att jag försovit mig och att jag va minst i klassen och har därför rätt att försova mig! (hur nu de går ihop?) ^^


När föreläsningen var slut kom även Philip och Joakim som också tagit sovmorgon såklart! Är vi bäst så är vi! Blev sedan matteföreläsning och sedan fri tid att plugga på. Ju längre dagen gick, desto tröttare blev vi! Det märktes. När vi gick till tåget började Martina asgarva när jag berättade att min mormor kallade mig Leopoldo när jag va liten, rätt kul faktiskt! :D


 


Hoppas även min telefon kommer tillbaka från reparationen denna veckan! Är rätt trött på den jag har nu om jag säger så..


Hemma i Vårgårda blev jag uppmött av Sam, Victor och Kevin. Det blev ett strög i Vårgårda och vi träffa även Fidde som jobbade på ICA när vi va där. Stod sedan och tjötade med Victor om framtiden och hur gött de skulle va att flytta snart, han till Örebro och jag till Skövde. Lätt att hälsa på varandra också då de bara är att hoppa på tåget. Vi är taggade om man säger så! Får se till hösten! :D 


Imorgon har jag blivit lovad kakor som Emma bakat, Mums filibabba (Som vår mattelärare skulle sagt). De är nått speciellt med mattelärare alltså har vi insett! :P


Nu ska jag plugga och lyssna på min grymma Spotify-lista. Drive By rakt igenom! Får sommarvibbar av låten, gillart starkt!



GAAHHH! Tagga sommaren 2012! Vill flytta till Skövde!

Peace!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards