Clear Sky

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Leo Hagman - 2 april 2012 21:40

Har snurrat in mig i en Taylor Swift-period, and I like it!! ;)


BF3 ikväll igen med ett gött gäng via Skype! Ingen sockkerrush denna gången , höhö!


Nu ska jag chilla, lyssna på Taylor Swift såklart och kolla på tv resten av kvällen. Har lyckats med alla det saker jag ville uppnå idag och är sjukt nöjd över min jobbintervju och Fysik A tenta som fick godkänt resultat! SWEET! :)


Nu ska jag kolla om Sam skickat något mer skumt sms och fortsätta på min och Linns dåliga SAM-ords-tävling! Hitta ord som inehåller Sam och skriv ihop dem till en fin mening. Hoppas nån vinner snart så vi kan bli SAMs.... höhö! ^^




Måndagsmys, I like it! Vill flytta till Skövde! You may know why, höhö! ;)

Av Leo Hagman - 2 april 2012 19:23

Mer dagar som denna, snälla?!! :)


Denna dagen har vart en av dom bästa på länge! Allt började med sovmorgon vilket alltid är skönt. Upp och hoppa, äta och duscha innan man cyklade till 8.41 tåget denna soliga morgon. Mötte Patrik på stationen. Han hade försovit sig ^^ Men de va gött, då kunde vi tjöta hela vägen till Herrljunga.


Väl i Skövde träffade man den go klassen igen och fick reda på att man klarat Fysik-tentan!! YEAH!! Happyface! :D Under föreläsningen motog jag ett intressant sms av sam. Det va svårt att hålla sig för skratt om jag säger så ^^


Sam: Fettna, är du hemma?
Leo: Nej, hurså?
Sam: Vi gangbangar din kudde nu!
Leo: Låt bli!!

Resten skriver jag inte, +18 saker vettu! ;)  


Efter föreläsningen ringde jag till Hemköp i Vårgårda och kollade upp lediga jobb. Jag blev inbjuden att komma dit kl 16.30 och prata med chefen! Jippi! Bara ett problem, jag va tvungen att skriva ett CV fort!


 

Flöt


Det blev att äta kebabtallrik till lunch med Joakim och Philip i Skövde. Från restaurangens högtalare spelades låtarna "Down Under - Men At Work" och " You Can Call Me Al - Paul Simon", that's frk awesome! Sen använde jag mina Samhällskunskaper från gymnasiet och skrev ett CV som ledde till att jag kommer få provjobba på Hemköp på måndag för att han tyckte jag var trevlig på intervjun! AWESOME! Hoppas verkligen att jag får jobbet!! Tack för alla peppningar och " Lycka till" -kommentarer på facebok, vänner av guld har man som sagt!!


Vad som händer på påskafton är även löst nu! Kommer bli fett nice!! Tagga! :D


Avslutningsvis firar jag med att spela Taylor Swift och snacka med folk i skype! Lika a Boooowwsss! :) 

Kan inget annat än att älska denna låten och musikvideon är klockren! Blir kär i bandet i denna videon. Känns som något jag och några av mina kompisar skulle kunna göra ^^

 

 

Veckans låt : Taylor Swift - Picture To Burn

http://open.spotify.com/track/0xYGd48DeDuVok1DpMungk

 

 

Life is a highway, I wanna ride it all night long!

 

Adios säger en väldigt glad Leopoldo! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards