Clear Sky

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Leo Hagman - 18 april 2012 21:15

Tystnaden som uppstår när man finns med på Google! Ännu större tystnad när boken som mina kompisar skrev i 3:an som projektarbete finns ute i 3 bibliotek i Sverige, bla Stockholms Kungliga Bibliotek. That's awesome! Nu sitter vi och spånar i att dra till huvudstaden bara för att se om detta stämmer. Vilken kunglig roadtrip det skulle bli! I min och Linus högtalare spelas nu:

Lars Winnerbäck – I Stockholm
http://open.spotify.com/track/5G1cncTOGFQhhq0b0L1Hnf



Tack vare detta hittade jag gamla bilder från när jag va i huvudstaden med klassen på gymnasiet. Bra tider!

Dagen i övrigt har vart bra! Jag och Joakim briljerade på fysikhandledningen idag och pluggade även matte till 4. Vi ska klara tentan på lördag!

Nu, Skype med ett gött gäng samtidigt som jag äter glass i hopp om att huvudvärken jag har bara är tillfällig! En av mina favoritartistens röst i högtalarna såklart, Taylor Swift. Jag vet, jag är inte normal! Men jag gillart! ;)

Taylor Swift – Change
http://open.spotify.com/track/4EnxFZptr8J9Ytzz7uyElf

Mer musik åt folket! Imon har jag sovmorgon!
Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fearless!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards